A Small Gift With Great Meaning

I LOVE YOU A!!
Bäste bäste bäste bäste bäste A!
Åh vad du är b-ä-s-t!! <3 <3 <3
 
Min käre vän A (han vill vara anonym) smsade innan och sa att han hade "en liten present" till mig, som tack för hans sockersöta illrosa prinsess-chokladadventskalender*.
Hade väntat mig något i stil med 2 kg socker och en lapp med typ "för att du är så söt!" eller liknande, som ett skämt tillbaka.  Fast jag var inte ens i närheten med den gissningen... Vet ni vad jag fick?!    (Nej det gör ni ju såklart inte, men ändå ;) Haha)
 
 
6 påsar ONE WHEY ISOLATE SAMPLES

2 påsar ONE WHEY SAMPLES
 
 
Alltså hela 240g proteinpulver från fitnessguru!
Wiiiiiiiiiieeeee!! Blev så glad att jag hoppade av glädje :) Han fick så många kramar att jagvetintevad för jag var så glad. 3 påsar mint chocolate + 2 påsar milk chocolate + 1 påse french vanilla av One Whey Isolate, samt 2 påsar vanilla wildberry av One Whey.  Wiiiiieee <3 <3 <3 
 
 
 
Så nu ska han och jag på bio och se Det regnar köttbullar 2 (han valde filmen :P  Och ja, jag bjuder såklart ;))
 
 
*Jo, alltså... När jag var i Prag för ett tag sedan köpte jag en chokladkalender till honom som han kan ha att räkna ned till julafton med. Han är en sådan person som känner att han måste bevisa att han är tuff och manlig jämt, spänna sig lite extra, visa hur stark han är, aldrig prata med för ljus röst... Så på skämt köpte jag då en superrosa chokladkalender size XL med olika Disneyprinsessor på. Ni skulle sett hans min när han fick den... Trodde jag skulle dö av skratt!  Eller dö av hans mördarblick när jag sa att jag "tyckte den passade honom, för den påminde mig on honom" XD  Stackars käre A <3 Han är en underbar vän ska ni veta!)


Kommentarer
Isa

Hej!
Var bor du nån stans? Jag har nämligen massa fina produkter från fitnessguru som jag vill sälja för jag tål dem inte :( Tänkte om du vill köpa för reducerat pris? /i

Svar: Åh, det låter toppen!! Jag är definitivt intresserad :) Har du någon mejladress jag kan nå dig på, alternativt KiK eller instagram? Kramar från mig <3
P.S: Så tråkigt att du inte tål deras produkter. Hoppas det finns andra alternativ du tål och tycker om! Får man fråga vad det är du är allergisk mot?
Strawberry Dreams

2013-12-19 @ 00:03:19
Isa

Härligt!
Maila mig på [email protected]

Svar: Det ska jag definitivt göra! Skickar ett e-mejl till dig ikväll :) Kramar
Strawberry Dreams

2013-12-19 @ 18:06:47
Isa

Om du skickat så har det blivit nåt fel... Tänk på att det var .se :)
Eller så kan jag ta din mailadress? Ha en bra dag! Kram

Svar: Nu så ska du nog hitta ett mejl i din inkorg snart, för jag skickade ett till dig precis :) Ber om ursäkt att jag inte skickade iväg det redan igår, men jag hade tyvärr inte tid. Mina morföräldrar dök plötsligt upp med en hel kasse(!) julfika, helt utan förvarning och stannade till sent... Det är så med juggar vet du, de kan bara dyka upp, närsomhelst, och ha med sig fika så det räcker till en hel armé :P Denna gången hade de "bara" med sig 4-5 kg julkakor... Hahaha!Kramar
Strawberry Dreams

2013-12-20 @ 09:35:18
Isa

Hej igen Maria!
Nu har jag mailat dig igen för jag fick inget svar tidigare... Fast du kanske inre var intresserad?
Kolla och hör av dig! / Kram Isa

2014-02-03 @ 23:29:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0