Help Me Please!

 
Snälla Snälla Snälla Snälla Snälla Snälla Snälla Snälla Snälla
 
SNÄLLA HJÄLP MIG!!
 
 
 
Jag har en superkul sak framför mig som är sååååå spännande och behöver verkligen  er hjälp <3  
Ni kommer snart få veta vad det är, men först är det några saker som behöver fixas.
Det har med mat, hälsa, utveckling och wellness att göra kan man säga :)
Om ni hjälper mig med detta hjälper ni inte bara mig, utan framförallt en av mina bästa vänner. Ni hjälper fler än så! Hennes mamma och pappa och bröder, hela deras familjerelation, hennes närmaste släkt, vänner, henne som sagt och mig då  -  alla oss hjälper ni!    
...samt några till, men säger jag vilka så fattar ni vad detta är om och då blir det ingen spänning ;)
 
Så snälla rara söta ni
 HJÄLP OSS <3
 

Det som jag (vi) behöver hjälp med är förslag på  goda, gärna hälsosamma frukostar och mellanmål. 
Hela recept, livsmedel i olika kombinationer (ex naturell fil + hallon + skivad banan + branflakes), länkar till recept eller vad som... All hjälp är varmt godtagen och jag är tacksam för allt <3
 
 
 

 
 
 
 Bilderna är lånade ifrån: 
www.google.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0