Guess who's back!

Hej! Nu är jag tillbaka här igen :)
Resan med mamma var superhärlig och vi hade det riktigt mysigt tillsammans. Ni som följer mig på instagram har nog redan sett hur bra vi hade det ;)  
Vi åt god mat, hängde på deras SPA, fick massage, relaxade, shoppade, tog sovmorgon, åt frukostbuffé varje dag...Ville nästan inte åka hem igen.. Hahaha!
Fast en sak var skönt att komma hem till iaf: sängen! Deras sängar var verkligen inte sköna. Att mamma snarkar något otroligt mycket med var inte heller så roligt kanske.. Så nätterna var väl lite sådär, men dagarna vägde upp allt det ändå :)
 
 


Kommentarer
Louise wennberg

Hej vännen min vad kul att du hafft det bra härligt :) du vet säckert vem jag är följer dej på instagram lussan1982 heter jag där blev så glad när jag hittade din blogg jag har precis som du hafft jätte svår anorexi sen 21 år tillbaka kämpar varje dag mot tankar å känslor men skall snart få hjälp uppe i stockholm kommer bli jätte bra för mej har du fb vill jätte gärna bli vänn med dej rdär heter louise wennberg där om du vill adda mej vart bor du nånstans efftersom du var i varberg ? Jag bor i särö inte alls långt från varberg det var lusstigt har vart på hotellet mycket efftersom anorexi center migger där å där har jag vart några hgånger i mitt liv hoppas verkligen du hör av dej vill du inte bli vänn med mej på fb kan du väll skriva till min mejl [email protected] å berätta hur du fick bäst hjälp å blev frisk behöver alla tips jag kan få nu för att bli frisk vill å orkar inte vara sjuk längre ha en riktigt fin dag många kramar louise

Svar: Hej! Ja jag minns dig ^^ Hoppas du mår bra idag och att tankarna/ känslorna inte plågat dig för hårt <3
21 år?! Men gumman! :( <3 Åh, gud vad jag lider med dig. Du är otroligt stark som orkat stå ut så länge. Det är en bra egenskap att vara stark inom sig. Du använder det bara fel just nu. Om du istället vänder all din styrka att gå EMOT äs istället för med den så är jag HELT SÄKER - minst 100%! - på att du KAN och KOMMER bli frisk! DU KAN LOUISE. DU KAN BLI FRISK & FRI <3
Kämpa på gumman! Visa alla att du kan, visa äs att du kan, och framförallt - visa DIG SJÄLV att du kan <3 Kramar från mig

(P.S: Jag är anonym här, så ger tyvärr inte ut min privata facebook. Hoppas du förstår <3)
Strawberry Dreams

2013-08-16 @ 03:22:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0