My Coffee Brings All The Boys To The Yard

 
 
Good morgning!
...eller vänta nu... Klockan är ju redan 13.00..  Oj vad tiden går fort!! 
God eftermiddag kanske passar bättre då? ;) 
Det är väl bara jag som är trött kanske..?
 
Nu sitter jag här igen (1 timme efter jag skrev det ovan.. Hehehe) och är super duper ultra mega awsome extremey sjukt himla jättejättejättejätte PIGG :D :D :D :D
Sedan ovanstående skrevs har jag hunnit laga mat*, äta maten, läsa heeeela VeckoRevyn,  äta en ruta mörk choklad , sjunga 5 låtar av Beyonce + 2 av Movitz ("Skjuut mig i huvu'et med en ...men jag fåår inget svaaar") + 1 av NeYo, och garva åt dåååliga skämt på Innstaagraammme.
 
...hur har jag lyckats med allt detta när jag var så sjuuukt trött innan?
Svaret är enkelt mina vänner...
KAFFE
 
 

En kopp kaffe and I'm like hiiigh!
Seriöst - jag är uutruuliigt lättpåverkad av koffein!! Kan inte ens dricka ett glas Coca Cola utan att bli hyper.. Det är för att jag undvek all form av koffein i flera år, och innan det fick jag knappt i mig något heller.
Sååå nu räcker 1 msk kaffepulver för att jag ska bli hyper i minst 5 timmar framåt.
Ni märker nog redan hur jag är lite flummig nu... Hiiihihihihi ^^ <3
 
(* Min lunch var gudomligt god btw! Torskfilé stekt i nyinköpt ekologisk kallpressad kokosolja, med kokt lättsaltat matvete och en blandsallad med massvis av färskpressad citron.
Jag dööör så gott!! ..typ XD)
 
 
 
P.S. En till anledning att jag är typ "hög" nu: "rååkade" liksom ta 2 msk kaffepulver
istället för bara typ 3/4 msk när jag mätte upp pulvret i koppen 
Men ni vet ju hur det är..  Chocolate.. Coffee.. Men... Some things are simply better rich ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0