Thank You Mommy!!!

Mamma kom precis hem från en tur på stan, och så hände detta:

Jag: "Hej! Hittade du något fint?"
Mamma: "Hej gumman! Jo, jag hittade ny bikini till Varberg."
Jag: "...Varberg? Vadå? När ska du dit?"
Mamma: "Du menar "när ska vi dit"!"
Jag: "..vi??? Vadååå?? När ska "vi" till Varberg? Och vad skulle "vi" göra där??"
Mamma: Jo jag tänkte vi kunde ta några dagar tillsammans, du och jag, och åka iväg på något kul... Så jag bokade fem dagar på SPA i Varberg till oss två. Vi åker så fort du packat och kommer hem på fredag. Låter det ok?"
Jag: "...ehh...jag..jaag ehh.. Tack så mycket mamma!!"   *och gav henne en stooor låååång kram*
Mamma: "Jag står för allting medan vi är där - behandlingar på SPA:t, boendet, mat, om vi ska någonstans... Det är redan fixat!"
 
 
Så nu sitter vi här i bilen på väg till Varberg tillsammns, min kära ängel och jag.
Min förebild, älskade skyddsängel, klippa och vän - min MAMMA <3
Tack för allt du gör (och allt du gjort!) för mig! Gud vad jag är lycklig som har dig! <3 <3
 
 
 
 
Lite bilder från deras hemsida ^^ <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0