Dålig uppdatering..? Förlåt :(

Uppdateringen här det senaste har inte direkt varit så intensiv om man säger så... Förlåt, men jag har en (väldigt) bra ursäkt: det har varit soligt och varmt i flera dagar - I SVERIGE!! Hur ofta har vi sådana här dagar i sommarsverige?? Nästan aldrig!
Så jag har passat på att njuta av den. Solat min snövita hy, tränar utomhus (underbart!), picknick med kompisar, badat i sjön och grillat en massa gott...

Nu är jag tillbaka ...tills solen kommer fram igen iaf ;)
Gissa om jag har mycket att skriva om nu! Åh Gud vad mycket jag vill skriva här nu.. Alla frågor jag fått, allt gott jag ätit, närmare förklaring till den där bilden på instagram, "om mig-listan" jag lovade en läsare... Hihihi :)

Här är ett liten spoiler på några av recepten:
• MIN FAVVOPAJ - min sååå goda och nyttiga matpaj! Ja, nyttig paj, det finns faktiskt ;)
• KRÄMIG LAXPASTA - proteinrik, bra med nyttigt fett och nästan inget dåligt, och helt utan ost, smör, grädde och vitt mjöl.
• DOLE WHIP (made healthy) - ni som varit på Disneyland i LA vet vad det är (annars är det en "mjukglass" ungefär, som smakar ananas - googla!)
• SUSHI MY WAY - raw, lchq/ lchf, paleo, vegetarisk, vegansk, extra nyttig... Ja, hur tror ni den kommer bli på mitt sätt? ;) Hihihi <3

OCH SOM ALLTID: Alla mina recept och allt jag äter är alltid GOT, FINT att se på, NYTTIGT och BRA för mig.
Om det är bra för miljön är det ännu bättre :)

Så jag säger väl bara: STAY TUNED!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0