#strawberrylicious

Verkar som att alla vill börja med ett ny och egen hashtag på instagram nu... Först tyckte jag det var lite larvigt, men brydde mig inte så mycket. På ett sätt är det ju ändå en lite kul grej ändå. Speciellt om det sprider sig och väldigt många använder det tillslut! :)  Därför har jag bestämt nu att jag (bara för skojs skull) ska skaffa EN EGEN HASHTAG!!  Men vad jag ska välja då? Finns ju så många kul "taggar" man kan fixa ihop... Hihihi! Det här ska bli kul! :)
 
 
 .:UPDATE:. 
Nu är det fixat!! Nu har jag min alldeles egna hashtag på instagram, yes!  
Kommer tagga alla mina matbilder med det from now on.   #strawberrylicious ifall ni vill söka ;)  Eller ska jag tagga alla mina bilder med det? Hmm... We'll see 'bout that :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0