Aj-Aj-Aj-Aj-Aj-Aj-Aj-Aj-Aj.....

Så låter det i mitt rum just nu.. Har sådan träningsvärk!!! My ass hurts so so so so much!
Hade en liten "kick" igår och tog nog kanske i liiite för mycket... (Eeehhehehehehe :) <3 )
Körde rumpa/ höft/ ben igår och det känns preciiis vilka muskler som var med och tog i då. Kan knappt sitta framför datorn här och skriva detta ens, för jag byter ställning typ var 5:e ord jag skriver. Hoppas väl på att det ska göra mindre ont om jag byter ställning ...men jag vet ju att det inte gör det ...och ändå fortsätter jag byta ställning ...om och om igen XD  
(I know, I know, je suis lite freaky - men hellre det än boring normal! ;) )
 
 
P.S: Lyssna på denna (länken nedan) när ni är i gymmet nästa gång! Jag gjorde denna övning igår, och det är därför jag har så ont in my ass atm!!
SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT hahahahaha XD
 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=j1aMhj712Ps#at=62
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0