Dinner with Daddy <3

 
Pappa är äntligen hemma igen!
Känns som han varit borta i evigheter ...när det egentligen bara var 5 dagar ^^ Hihi
 Vadå pappas lilla flicka?! ;) 

Laserkursen gick bra och han var som ett litet barn innan när han skulle berätta om allt de gjorde i Stockholm.
Laser hit, laser dit... Laser till detta, och laser till detta... LASER  LASER  LASER  LASER
Han har blivit helt gaaaaleen!! Som en liten pojk med lasersvärd från BR typ, fast nu är det dock en riktig laser och han är inte längre en pojk utan över 50.   
Suck... Suck suck suck... Älskar dig pappa, även fast du är som du är. Bästa pappan!  
P.S: Jag tror nog det är av  my dear papa  som jag fått all min weirdness och crazyness från...  
Men vadå?! Hellre udda och kul, än "normal" och boooring!! ;D
 Önskar bara jag ärvt andra saker med, typ hans näsa, att vara lång och hans superlånga ben! Hehehe 
 
 
 Btw, på bilden ser ni vår helt awsome freaking delicious middag från ikväll. Firade som sagt pappas hemkomst lite, så jag fixade lite extra gott till oss två - även då jag alltid lagar gott och nyttigt! 
 
Grillad tenderloin med hemgjord palsternackspuré, citronklyftor och en melonsallad <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0