Ole Dole Doff...

1. Panos Emporio - Atthis, yellow triangle bikini
 
 
2. H&M, vit bikini (med mönster i tyget)
 
 

3. Lindex, turkos biniki
 
 
 
 Vilken är snyggast - 1, 2 eller 3
Åhh! Snart är sommarlovet här och jag har inte ens köpt en bikini än. Skulle bli jätteglad om ni ville hjälpa mig att välja :) Skriv i kommentarerna nedan vilken ni tycker är finast! 
(Önskar hennes kropp kom med bikinin på bilden lägst upp... Hahaha!! Tja, man kan ju få önska iaf <3 )
 
P.S: När ni ändå skriver, kan ni då kunna skriva vad ni skulle vilja läsa mer om också? Fler recept kanske? Frukost/ lunch/ middag/ mellanmål/ fika? Träning? Mer om mig? Modellvärlden? Skönhet?
Jaaaa, vad ni nu vill :)
 
 Bilder ifrån: 
panos.com
hm.com/se
lindex.com/se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0