Une Macaron À La Fraise

God morgon!
Måste bara visa er den supersöta desserten Linda (en som jobbar för mina föräldrar) fick när vi var på Sjön i tisdags. Sjön är den nya fina restaurangen Tommy Myllymäki (mästerkocken!) öppnat vid vätterstranden.

Supermysigt att sitta där vid stranden och se solnedgången ...fast liiite mysigare om det varit några mer i min ålder där med! Mamma, pappa, deras anställda och jag, det var bara vi. Deras anställda är mellan 30 - 45, och mina päron är kring 50... Men näää! Man ska ju fokusera på det positiva ju! Maten var iaf fin och god - och gratis! ;) Hahaha

 

 

 Bild ifrån: 
Min egna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0