You Just Must Try

Tveklöst den godaste - och nyttigaste! - chokladen jag någonsin smakat!

Inte bara det att den är så helt otroligt god, den är också otroligt bra :) Ombars choklad är riktig superfood! Det är nästan för bra för att vara sant! Den godaste chokladen jag någonsin ätit (och jag har ätit mycket choklad!) är deras Ombar Probiotic Dark 72% Den är helt gudomlig! :) <3

 Ombar's choklad är/ innehåller: 
 
100% RAW
100% VEGANSK
100% EKOLOGISK
100% NATURLIGT INNEHÅLL
Mer näring än "vanlig" choklad
Bara äkta bär/ frukter som smaksättning

Sötat med ekolgiskt kokossocker (lågt GI-värde!)
Nyttiga bakterier (probiotica) tillsatta - superbra för magen!
0% Onaturligt sötningsmedel eller Stevia
0% Raffinerat (vitt) socker
0% Smaktillsatser
0% Kemikalier
0% Transfett



 
 
 
 
 
 
 Bilder ifrån: 
tumblr.com
google.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0