Hata pendla

Till skolan med buss: 40 min
Hem från skolan med buss: 40 min
Från busstationen till mitt hus: 20 min om man går i min (snabba!) takt, eller 10 min med bil. Endast uppförsbacke, brant uppförsbacke..

Ännu bättre: jag börjar vid 8 VARJE morgon.
Bussen går då 07.10, så jag måste gå hemifrån vid 06.50 - 07.00. För att hinna allt går jag upp vid 06.00 och stressar mig klar typ.
Skolan slutar olika varje dag, men på torsdagar slutar jag först vid 16.10. Bussen går tjugo över och jag är hemma först vid typ 17.15 - 17.30...

Går hemifrån 06.50 och är hemma igen först 17.30... Den dagen har jag bara 10-min raster med och kort lunch. Gud vad jag älskar torsdagar ...not!! -.-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0