I lost my virginity this week - my RAW BEETROOT VIRGINITY :D

Var har du varit i hela mitt liv? Hur kunde jag missat detta förut?
Oh-My-Freaking-God...
 
Finns bara en sak att säga: I've been seriously missing out - BIG time!!
 
 
 
Häromdagen fick jag för mig att testa en ny juice än de jag brukar göra. Oftast blir det de vanliga på morot, äpple, apelsin, grape, satsumas, ananas osv. Ja ni vet de där allra vanligaste sakerna att pressa juice på. Visst är det kul att blanda nya saker och jag älskar att ha grönsaker och bär i juicen
(helt ren gurkjuice är supergott! Selleri passar utmärkt att pressa ned i gurkjuice med, och ingefära är perfekt till allt med morot eller citron, och tomatjuice är alltid gott såklart!)
 
Fast just rödbetor har jag inte vågat mig på innan... Nu när jag äntligen gjort det undrar jag bara:
 VAD VAR JAG RÄDD FÖR?! 
 
Herremingud vad gott det var!! Ooh Myy Goood såå goott <3 <3
Sedan min första rödbetsjuice i lördags har jag nu druckit sammanlagt 3 liter. Yupp! 3 liter rödbetsjuice på 3 dygn ^^ Muuums! Nyttigt och gott, så why not? ;) <3
 
 
Visst är min rödbetsjuice himla fin med!! Muuums mumms mumsi-mums ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strawberrydreams.blogg.se

"Lev livet fullt ut! Lev nu, vänta inte på framtiden och älta inte dåtiden. För nu är det som var din framtid och det är en kommande dåtid. Lev livet som du gör bland dina jordgubbsdrömmar" En blogg av en tjej på snart 17 vintrar med livserfarenhet och "klokhet" som en 45+are. Här får ni läsa om främst recept supergod (nyttig) mat, hälsa, träning och annat kul som händer i mitt liv. Streetdance och skådespeleri är också två stora passioner!

RSS 2.0